3

خسارت ۴۵۰ میلیاردی اغتشاشگران به ۳۲۳ بانک

  • کد خبر : 12984
  • 07 مهر 1401 - 11:43
خسارت ۴۵۰ میلیاردی اغتشاشگران به ۳۲۳ بانک

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته، تعدادی از آشوب‌طلبان و اغتشاشگران به خیابان آمده و شعارهای هنجارشکنانه سر داده‌اند، تعدادی دیگر از عناصر دشمن هم دست به تخریب اموال عمومی زدند. البته در این مدت تعداد زیادی از سردسته‌های اغتشاشگران، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر […]

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته، تعدادی از آشوب‌طلبان و اغتشاشگران به خیابان آمده و شعارهای هنجارشکنانه سر داده‌اند، تعدادی دیگر از عناصر دشمن هم دست به تخریب اموال عمومی زدند.

البته در این مدت تعداد زیادی از سردسته‌های اغتشاشگران، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شده‌اند اما به هر حال خسارت‌هایی از سوی این اغتشاشگران در این مدت به اموال عمومی وارد شد.

یکی از مکان‌هایی که در این مدت با خسارت‌های مختلف مانند شکسته شدن شیشه، از بین رفتن تابلو، آتش زدن و غیره مواجه شده است، بانک‌ها هستند.

در این زمینه دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی، به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، می‌گوید: طی روزهای گذشته اغتشاشگران شیشه‌های ۳۲۳ شعبه بانک را شکستند و به ۲۸۴ دستگاه خودپرداز هم خسارت جدی وارد کردند.

قیطاسی ادامه داد: همچنین ۱۸۸ دستگاه دوربین که بیرون محوطه بانک‌ها قرار داشت‌ یا دزدیده شده‌اند یا از بین رفته‌اند، تابلو ۱۸ بانک نیز شکسته شده و خسارت دیده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی تاکید کرد: در این مدتی که اغتشاشگران در خیابان‌ها به تخریب اموال عمومی می‌پرداختند ۱۶ شعبه بانک را بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب کردند، همچنین ۲۱ شعبه بانک نیز با خساراتی مواجه شد‌ و حتی برخی شعب نیز به آتش کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه آشوبگران اموال برخی شعب بانکی را نیز به سرقت برده‌اند، گفت: برآورد اولیه خسارت صورت گرفته حدود ۴۵۰ میلیارد تومان است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اضافه کرد: در استان های ایلام، همدان و خراسان شمالی بیشترین خسارت به شعب بانک‌ها توسط آشوبگران وارد شد.

پایان پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.