3

پایان مأموریت «اربعین» ۸ هزار مأمور پلیس راهور بعد از ۲۵ روز

  • کد خبر : 12648
  • 30 شهریور 1401 - 16:47
پایان مأموریت «اربعین» ۸ هزار مأمور پلیس راهور بعد از ۲۵ روز

به گزارش حادثه ایلام;سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور که در حال حاضر در مهران حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ما از پایان ماموریت پلیس راه و راهور کشور در اربعین حسینی خبر داد. وی گفت: ۸ هزار نفر از ماموران پلیس راهور کشور از روز پنجم شهریور تا امروز در مرز […]

به گزارش حادثه ایلام;سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور که در حال حاضر در مهران حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ما از پایان ماموریت پلیس راه و راهور کشور در اربعین حسینی خبر داد.

وی گفت: ۸ هزار نفر از ماموران پلیس راهور کشور از روز پنجم شهریور تا امروز در مرز های شش گانه مشترک با کشور عراق و همچنین در استان های مسیر و معابر منتهی به مرزها حضور فعال داشتند.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور به بازگشت زوار اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: مدیریت بازگشت زوار و تسهیل در تردد آنها ماموریت سنگینی بود که با حضور فعال و شبانه روزی ماموران پلیس و همکاری سایر نیروهای امدادی و خدماتی به پایان رسید.

وی آمار زوار بازگشتی از مرز مهران را نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر بیشتر از تعدادی اعلام کرد که از این مرز خارج شده بودند و گفت: نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر از زواری که از سایر مرزها برای زیارت اربعین حسینی از کشور خارج شده بودند مرز مهران را برای بازگشت به کشور انتخاب کرده و از این مرز به کشور وارد شدند.

سردار حسینی وضعیت ترافیکی مرزهای ۶ گانه مشترک با عراق و مسیرهای منتهی به مرزها را در حال‌حاضر عادی و روان توصیف کرد.

پایان پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.