2

امنیت کامل در شهرها، محور ها و مرزهاحاکم است

  • کد خبر : 12355
  • 18 شهریور 1401 - 20:54
امنیت کامل در شهرها، محور ها و مرزهاحاکم است

به گزارش حادثه ایلام; فرمانده فراجا با حضور در مرز مهران ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین و خداقوت به همکاران پلیس و دستگاههای در حال خدمت رسانی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار نیروی  پلیس در حوزه های مختلف در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و بحمدالله با هوشیاری […]

به گزارش حادثه ایلام; فرمانده فراجا با حضور در مرز مهران ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین و خداقوت به همکاران پلیس و دستگاههای در حال خدمت رسانی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار نیروی  پلیس در حوزه های مختلف در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و بحمدالله با هوشیاری پلیس و تمهیدات اندیشیده شده امنیت کامل در شهرها، محور ها و مرزها حاکم است.
وی با بیان اینکه هدف پلیس تامین امنیت و سلامت زائران است از  زوار اربعین حسینی خواست با نیروهای پلیس در شهرها، محورها و مرزها همکاری کامل داشته باشند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: همانطوری که شب گذشته نیز اطلاع رسانی شد ازدحام بسیار زیاد زوار  در مرزهای جمهوری اسلامی ایران به دلیل اینکه زیرساخت های لازم در حال حاضر در آنسوی مرز مهیا نشده است برای خروج زائران مشکل ایجاد کرده است.
فرمانده فراجا تصریح کرد: عزیزانی که هنوز به هر علتی تاکنون بسوی پایانه های مرزهای حرکت نکرده اند از مراجعه بسوی مرزها خودداری کنند تا اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام شود و امیدواریم عزیزانی که از شب های گذشته در پایانه های مرزی باقی ماندند با هماهنگی های لازم امکان خروج داشته باشند.
این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: قول هایی در روزهای گذشته توسط مسئولان عراقی داده شده که بعضاً نتوانستند آن را انجام دهند امیدواریم طی ساعات آینده بتوانیم این جمعیت هایی که در پایانه ها ماندند را عبور دهیم.
سردار اشتری عنوان داشت: همکاران بنده از مبدا تا مقصد بخصوص در پایانه های مرزی در حال خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین هستند و تا زمان بازگشت آنها  پلیس در خدمت این عزیزان است.
وی افزود: همه دستگاههای متولی سعی دارند با تعامل و هماهنگی یکدیگر تسهیلاتی را برای زائران فراهم کنند چرا که سلامت و کرامت زائران برای ما بسیار حائز اهمیت است.
فرمانده فراجا تصریح کرد: با توافقات انجام شده برای رفع مشکل اطلاع رسانی خواهد شد ولی فعلاً مردم به سوی مرزها حرکت نکنند تا باعث بروز مشکلات برایشان نشود.
سردار اشتری اظهار کرد: فعلاً همانطور که ستاد اربعین و وزارت کشور اعلام کرده است  مرزها بسته است فقط کسانی که در پایانه های مرزی هستند و افرادی که از شب قبل در پایانه های مرزی حضور داشته اند در حال تردد هستند.
فرمانده فراجا تاکید کرد: صدورگذر موقت و گذرنامه از امروز متوقف شده است  و هر موقع از طریق ستاد اربعین اعلام شد این موضوع مجدد در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: ‌تاکنون ۵۰۰ هزار برگ گذر موقت صادر و حدود ۴۰۰ هزار گذرنامه  قدیمی و تاریخ گذشته تعویض شده که کار بسیار خوبی جهت تسهیل تردد زائران بوده است.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: مشکلات زیرساخت های آنسوی مرز باعث ایستایی در پایانه های مرزی ایران شده است.
وی افزود: هر مقدار که طرف عراقی آمادگی پذیرش زائران را نداشته باشند از سوی ایران ایستایی ایجاد می شود و زائران در گرمای هوا و کمبود امکانات قرار می گیرند و باعث نگرانی ما می شوند تلاش می کنیم کسانی که داخل پایانه هستند به مسیر خود ادامه دهند و می خواهیم که زائر جدید وارد پایانه های مرزی نشوند.
خدا رو شکر هیچ مشکلی جهت تامین امنیت سراسر کشور نداریم و وضعیت امنیت تمام مرزها در شرایط عالی قرار دارد ما فقط نگران سلامت و کرامت زائران هستیم .

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.