1

ت‍کمیلی ۵۰درصد از ظرفیت پارکینگ های مهران و شلمچه

  • کد خبر : 12234
  • 15 شهریور 1401 - 22:47
ت‍کمیلی ۵۰درصد از ظرفیت پارکینگ های مهران و شلمچه

به گزارش حادثه ایلام;سردار “سیدکمال هادیانفر” در حاشیه جلسه قرارگاه ترافیکی اربعین، در این‌باره اظهار داشت: امروز تردد شمارها در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای شش گانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تردد را ثبت کرده و از این میزان مرز مهران با ۵۵ درصد ترددات جاده ای بیشترین تردد را نشان می دهد. وی […]

به گزارش حادثه ایلام;سردار “سیدکمال هادیانفر” در حاشیه جلسه قرارگاه ترافیکی اربعین، در این‌باره اظهار داشت: امروز تردد شمارها در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای شش گانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تردد را ثبت کرده و از این میزان مرز مهران با ۵۵ درصد ترددات جاده ای بیشترین تردد را نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه مرز شلمچه ۳۰ درصد، مرز چذابه ۱۰ درصد و مرز خسروی ۴ درصد تردد را داشته‌اند، اضافه کرد: در بازدیدهای هوایی که از وضعیت مرزهای شش گانه داشتیم مشخص شد، ۵۰ درصد ظرفیت پارکینگ های مهران و شلمچه تکمیل شده است.
سردار هادیانفر به افزایش تردد خودرویی در محورهای مواصلاتی اشاره و تصریح کرد: ۶۵ درصد از زائران با خودروهای شخصی عازم مرزها شده‌اند.
این مقام انتظامی خستگی، خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز را از بیشترین عوامل بروز حوادث جاده‌ای خواند و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به حجم بالای ترددهای خودرویی در محورها، حوادثی برای زائران حادث نشده که تاکید می‌کنیم رانندگان با الزام به قوانین راهنمایی و رانندگی حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی به مرزهای مهران و شلمچه اشاره کرد و گفت: از فردا محدودیت تردد کامیون و تریلر در محورهای ایلام به مهران و اهواز به خرمشهر و بلعکس به مرحله اجرا گذاشته می شود.
این مسئول ارشد انتظامی ،محور اهواز به آبادان را جایگزین محور اهواز- خرمشهر عنوان کرد و اظهار داشت :از موکب دارانی که بنا به دلایلی موفق نشدند امروز خود را به مرز برسانند می‌خواهیم از فردا از طریق مرز سومار به کشور عراق مراجعه کنند.
سردار هادیانفر در پایان با تاکید بر مدیریت زمان سفر توسط زائران از آنان خواست که سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و با توجه به گرمی هوا و تردد شبانه قوانین راهنمایی و رانندگی  را رعایت کنند تا شاهد بروز حوادث ناگواری برای زائران در جاده ها نباشیم.

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.