3

اجرای طرح جمع آوری دست فروشان در شهرستان مهران/استمرار اجرای طرح های پلیس در راستای مطالبات مردمی

  • کد خبر : 12231
  • 15 شهریور 1401 - 22:19
اجرای طرح جمع آوری دست فروشان در شهرستان مهران/استمرار اجرای طرح های پلیس در راستای مطالبات مردمی

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ مهرداد علیمحمدی در این باره گفت:با هدف پاکسازی پیاده رو های هسته مرکزی شهر و تردد آسان زائران حسینی در سطح شهرستان مهران این طرح به مرحله اجراء درآمد. وی اضافه کرد:پلیس در این راستا دست فروشانی را که بصورت غیر قانونی اقدام به مسدود کردن پیاده رو و مسیر […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ مهرداد علیمحمدی در این باره گفت:با هدف پاکسازی پیاده رو های هسته مرکزی شهر و تردد آسان زائران حسینی در سطح شهرستان مهران این طرح به مرحله اجراء درآمد.
وی اضافه کرد:پلیس در این راستا دست فروشانی را که بصورت غیر قانونی اقدام به مسدود کردن پیاده رو و مسیر تردد عابران پیاده کرده اند را جمع آوری می کند.
سرهنگ علیمحمدی با اشاره به اینکه همه ما بایستی با احترام به قانون باعث تضعیع حقوق دیگران نشویم،تصریح کرد:با توجه به شلوغی شهر مهران به تبع شروع کنگره عظیم پیاده روی اربعین از همه دست فروشان و مغازه دارانی که اقدام به انسداد مسیر تردد عابران پیاده درپیادرو ها می کنند، می خواهیم تا با احترام به قانون بساط خود را جمع کنند.
این مسئول انتظامی از برنامه های هدفمند پلیس در راستای پیشگیری از جرم اشاره کرد و گفت:تمامی پارکینگ های سطح شهرستان زیر چتر امنیتی پلیس بوده و خادمان مردم در فرماندهی انتظامی استان اجازه انجام هر گونه فعالیت مجرمانه را به سارقان نخواهد داد.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان استمرار اجرای طرح های انتظامی را در راستای مطالبات مردمی شهروندان خواند و تصریح کرد:از زائران عزیز می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی مراتب را سریعا به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.