3

تردد ۱۲۰ هزار زائر در شبانه‌روز گذشته از مرز مهران/۶۴ گیت در حال ارائه خدمات گذرنامه‌های به زائران

  • کد خبر : 12214
  • 14 شهریور 1401 - 19:58
تردد ۱۲۰ هزار زائر در شبانه‌روز گذشته از مرز مهران/۶۴ گیت در حال ارائه خدمات گذرنامه‌های به زائران

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، در این باره گفت: استان ایلام به عنوان پایتخت خادمان سیدالشهداء میزبان خیل عظیمی از زائران آن حضرت می باشد. وی اضافه کرد: پلیس به عنوان یکی از خادمان آقا اباعبدالله الحسین و زائران آن حضرت با تجهیز […]

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، در این باره گفت: استان ایلام به عنوان پایتخت خادمان سیدالشهداء میزبان خیل عظیمی از زائران آن حضرت می باشد.

وی اضافه کرد: پلیس به عنوان یکی از خادمان آقا اباعبدالله الحسین و زائران آن حضرت با تجهیز کلیه نیروها و امکانات و به صورت شبانه روزی آماده خدمت ترافیکی،انتظامی و گذرنامه ای به زائران حسینی است.

وی با اشاره به حجم عظیم زائران به استان ،گفت: پلیس با اجرای تمهیدات ترافیکی و انتظامی تمام تلاش خود را در جهت ایجاد رفاه و آسایش زائران به کار گرفته است.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه در شبانه روز گذشته بیش از ۱۲۰ هزار زائر از طریق مرز مهران روانه زیارت عتبات عالیات شده‌اند، گفت: هم اکنون ۶۴ گیت در حال انجام خدمات گذرنامه های به زائران هستند و در صورت لزوم از تمام ظرفیت گیت های پیش بینی شده اضطراری جهت ارائه خدمات به زائران استفاده خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت کم خیابان های داخل شهر مهران جهت پارک خودرو های زائران اظهار داشت :از زائران عزیز می خواهیم خودروهای شخصی خود را در ورودی شهرستان مهران و در پارکینگ های پیش بینی شده نگهداری و خود را با خودروهای عمومی به مرز برسانند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.