1

زائران اتباع خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند

  • کد خبر : 12179
  • 13 شهریور 1401 - 12:13
زائران اتباع خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند

به گزارش حادثه ایلام;سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین اظهار داشت:به منظور سهولت در تردد زائران هم اکنون ۶۴گیت فعال در مرز مهران طراحی شده و زائران عزیز می توانند از این گیت ها عبور کنند . وی افزود:پلیس خدمت گزار جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰درصد بستر را آماده کرده […]

به گزارش حادثه ایلام;سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین اظهار داشت:به منظور سهولت در تردد زائران هم اکنون ۶۴گیت فعال در مرز مهران طراحی شده و زائران عزیز می توانند از این گیت ها عبور کنند .
وی افزود:پلیس خدمت گزار جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰درصد بستر را آماده کرده تا زائران با آرامش و امنیت کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن از مرزها عبور کنند و به زیارت ابا عبدالله الحسین در کربلای معلی ملحق شوند.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد:از مردم شریف ملت ایران می خواهیم با توجه به اینکه در میان زائران  قطعا سالمندان و یا کودکان هستند حتما به موضوع توزیع زمان مناسب حرکت با توجه به وضعیت گرمای حاکم در مرز توجه کنند و زمان مناسبی را برای حرکت انتخاب کنند .
وی بیان کرد:از چند روز پیش  تا امروز و هر چه جلوتر می‌رویم حجم زائران به مرور افزایش یافته و پلیس گذرنامه  از ۲گیت فعالیت خود را شروع و هم اکنون ۳۰گیت فعال داریم و آمادگی ارائه خدمات به زائران تا ۶۴گیت نیز پیش بینی شده است.
وی در ادامه با اشاره به موکب ها  و کامیون هایی که در مهران حضور دارند و از پایانه  به طرف مرز حرکت می کنند،گفت:در مسیر تردد زائران چند کیلومتری ترافیک داشتیم که با رایزنی های و هماهنگی های صورت گرفته این موضوع نیز برطرف شده است .
سردار شرفی یادآور شد :از زائران عزیزی که تا به امروز گذر نامه به دست آنها نرسیده می توانند از گذر ویژه اربعین استفاده کنند و ظرف ۴۸ ساعت برای آنها ارسال می شود و هیچ گونه نگرانی نیز از این بابت وجود ندارد.
وی در پایان یادآور شد :زائرانی که اتباع ایرانی نیستند باید از مرز شلمچه عبور کنند و در این خصوص پلیس تمامی تمهیدات لازم را برای تسهیل در تردد زوار اندیشیده است.

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.