2

‍ بیش از ۲ هزار جلد گذرنامه در ایلام تمدید شد

  • کد خبر : 12143
  • 11 شهریور 1401 - 21:36
‍ بیش از ۲ هزار جلد گذرنامه در ایلام تمدید شد

به گزارش حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت: برابر تصمیمات ستاد اربعین کشور و برای سهولت در خروج زائران اربعین حسینی برگ تردد ویژه زائران نیز توسط پلیس گذرنامه انجام می شود. وی به شرایط صدور برگ تردد ویژه زائران اربعین حسینی اشاره کرد […]

به گزارش حادثه ایلام;سردار دلاور القاصی مهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت: برابر تصمیمات ستاد اربعین کشور و برای سهولت در خروج زائران اربعین حسینی برگ تردد ویژه زائران نیز توسط پلیس گذرنامه انجام می شود.
وی به شرایط صدور برگ تردد ویژه زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ محل سکونت و ثبت درخواست،صدور برگ تردد خود را پیگیری کنند.
فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: پس از ثبت درخواست توسط زائر، ظرف ۴۸ ساعت برگ تردد به آدرس اعلامی محل سکونت ارسال خواهد شد.
وی یادآور شد:  اعتبار این برگه تردد که ویژه ایام اربعین حسینی صادر می شود تا پایان ماه صفر است.
سردار القاصی مهر تصریح کرد:  زائران عزیز، بحث صدور، تمدید و دریافت برگه تردد موقت را در استانها و شهرستانهای محل زندگی خود پیگیری کرده و پس از دریافت مدارک معتبر به مرز مراجعه کنند.


انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.