2

افزایش ۴۵ درصدی ترددها در استان / اعزام گشت های پلیس در مسیر تردد زائران اربعین

  • کد خبر : 12128
  • 11 شهریور 1401 - 17:56
افزایش ۴۵ درصدی ترددها در استان / اعزام گشت های پلیس در مسیر تردد زائران اربعین

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر شاهد افزایش ۴۵ درصدی تردد خودروها بودیم که نشان دهنده حجم ورودی خودروها به محور های مواصلاتی استان ایلام برای شرکت در اربعین حسینی (ع) است. وی افزود: از رانندگان می‌خواهیم به […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر شاهد افزایش ۴۵ درصدی تردد خودروها بودیم که نشان دهنده حجم ورودی خودروها به محور های مواصلاتی استان ایلام برای شرکت در اربعین حسینی (ع) است.
وی افزود: از رانندگان می‌خواهیم به لحاظ حجم ترددهای پر حجمی که در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران وجود دارد حتماً مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
رئیس پلیس راه استان یادآور شد: امیدواریم رانندگان و زائران عزیزی که در محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند سرعت، دقت، انحراف به چپ، نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه را که همگی می توانند به تنهایی خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کند نداشته باشند تا سفر ایمن و بدون حادثه ای را برای خود و دیگران رقم بزنند.
وی تصریح کرد: زیرساخت‌ها شاهد تغییرات عمده ای است و پیمانکاران مشغول فعالیت های جدیدی در محورهای مواصلاتی هستند و طبیعی است امکان تصادف وجود دارد که تاکید می کنم رانندگان با صبر و حوصله و به دور از عجله و شتاب رانندگی کرده و به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی و تابلوهای راهنمایی در مسیر توجه کنند.
سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه های ذیربط که مشغول بازسازی در مسیرهای ارتباطی هستند هر چه سریعتر طرح های خود را به اتمام برسانند و پلیس نیز در مسیر گشت های خود را هدفمند  و افزایش خواهد داد تا شاهد تلفات جانی در جاده ها نباشیم.

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.