1

آمادگی کامل پلیس راه استان ایلام برای تامین امنیت زائران اربعین

  • کد خبر : 12057
  • 09 شهریور 1401 - 12:50
آمادگی کامل پلیس راه استان ایلام برای تامین امنیت زائران اربعین

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” ، اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود ۶۰درصد از زائران عزیز مرز بین المللی مهران  را برای عبور و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) انتخاب کرده اند لذا مجموعه پلیس راه استان آمادگی کامل برای برقراری امنیت ترافیکی مشتاقان حضرت اباعبداله الحسین را دارد. وی بیان […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” ، اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود ۶۰درصد از زائران عزیز مرز بین المللی مهران  را برای عبور و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) انتخاب کرده اند لذا مجموعه پلیس راه استان آمادگی کامل برای برقراری امنیت ترافیکی مشتاقان حضرت اباعبداله الحسین را دارد.
وی بیان داشت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع) از قبیل امکانات، تجهیزات و نیز استفاده از نیروهای پلیس راه استان و همچنین نیروهای کمکی استان‌های همجوار در نظر گرفته شده تا این مجموعه همچون سالیان گذشته در محورهای استان ایلام به نحو شایسته خدمتگزار زائران حسینی باشد.
رئیس پلیس راه استان ادامه داد: با توجه به همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و همچنین دستگاه های مرتبط مشکلات و نواقص مربوط به ساماندهی و تجهیز پارکینگ ها، آسفالت مسیر های ورودی و خروجی، نصب علائم جاده ای و هشدار دهنده تا حد خوبی برطرف شده است.
سرهنگ کهزادی در پایان خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) توفیق بزرگی برای پلیس و توشه گرانبهایی برای تک تک کارکنان پلیس راه استان دانست و گفت: خدمتگزاری به این عزیزان افتخار بزرگی است که نصیب ما و همکاران شده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.