1

جمعیت استان ایلام از مرز ۶۰۷ هزار نفر گذشت

  • کد خبر : 12000
  • 08 شهریور 1401 - 10:00
جمعیت استان ایلام از مرز ۶۰۷ هزار نفر گذشت

به گزارش حادثه ایلام;محمد تقوی اظهار داشت: از جمعیت ۶۰۷ هزار نفری ایلام ۴۱۴ هزار و ۲۰۹ نفر را جمعیت شهری و ۱۹۳ هزار و ۲۰۹ نفر را جمعیت روستایی تشکیل می دهد. وی ادامه داد: ۱۷۴ هزار و ۱۵ خانوار در استان وجود دارد و به ازای هر یک هزار نفر جمعیت ساکن در […]

به گزارش حادثه ایلام;محمد تقوی اظهار داشت: از جمعیت ۶۰۷ هزار نفری ایلام ۴۱۴ هزار و ۲۰۹ نفر را جمعیت شهری و ۱۹۳ هزار و ۲۰۹ نفر را جمعیت روستایی تشکیل می دهد.
وی ادامه داد: ۱۷۴ هزار و ۱۵ خانوار در استان وجود دارد و به ازای هر یک هزار نفر جمعیت ساکن در استان ۱۳ نفر متولد و بیش از پنج نفر نیز فوت شده است.
وی اظهار داشت: هم اکنون ۴۷۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند در استان هستند که از این تعداد تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از ۴۶۷ هزار نفر مراحل تکمیل ثبت نام خود را به اتمام رسانده اند و آمار افراد جامانده در استان هم اکنون کمتر از سه هزار نفر می باشند
مدیر کل ثبت احوال ایلام اظهار داشت: قبل از اجرای طرح تعویض شناسنامه های نمونه قدیم در استان، براساس آمارهای موجود ۴۴۵ هزار و ۵۸۲ جلد شناسنامه دستی و از نوع نمونه قدیم برای مردم استان صادر شده بود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=12000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.