2

آمادگی هلال احمر ایلام برای خدمات رسانی در اربعین ۱۴۰۱

  • کد خبر : 11207
  • 12 مرداد 1401 - 10:05
آمادگی هلال احمر ایلام برای خدمات رسانی در اربعین ۱۴۰۱

به گزارش حادثه ایلام; غلامرضا علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن مرز بین المللی مهران به عنوان یکی از مرزهای مهم که بیشترین تردد زائران قطعاً برای شرکت در مراسم اربعین این مرز را انتخاب خواهند کرد، لذا باید به صورت ویژه در خصوص مباحث امداد و نجات تمهیدات لازم دیده شود.   وی بیان کرد: آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای […]

به گزارش حادثه ایلام; غلامرضا علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن مرز بین المللی مهران به عنوان یکی از مرزهای مهم که بیشترین تردد زائران قطعاً برای شرکت در مراسم اربعین این مرز را انتخاب خواهند کرد، لذا باید به صورت ویژه در خصوص مباحث امداد و نجات تمهیدات لازم دیده شود.

 

وی بیان کرد: آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای پوشش حوادث احتمالی در زمان خروج، ورود و تردد زائران در سطح استان تا مرز مهران و حتی در کشور عراق در امر امداد و نجات و ارائه خدمات مطلوب در این راستا ضروری است.

 

علی محمدی گفت: امروزه مردم نسبت به جمعیت هلال احمر اعتماد خاصی دارند بطوریکه در صورت اعلام نیاز مردم به صورت داوطلبانه به یاری جمعیت هلال احمر می‌شتابند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=11207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.