2
خانه دسته‌بندی نشده

شهرستان دهلران آماده برگزاری باشکوه مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر عادل آذر است

  • کد خبر : 11156
  • 09 مرداد 1401 - 22:10
شهرستان دهلران آماده برگزاری باشکوه مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر عادل آذر است

به گزارش حادثه ایلام; دکتر لطیف صادقی با اشاره به تدارک وپیش بینی چندین هکتار پارکینگ ، از مردم دهلران تقاضا کرد که به منظور حرمت گذاری به مهمانان ملی و استانی ، از آوردن خودرو شخصی و تک سرنشین جدا خودداری نمایند و به هیچ عنوان در مسیر تشیع و مراسم توقف ننمایند.   […]

به گزارش حادثه ایلام; دکتر لطیف صادقی با اشاره به تدارک وپیش بینی چندین هکتار پارکینگ ، از مردم دهلران تقاضا کرد که به منظور حرمت گذاری به مهمانان ملی و استانی ، از آوردن خودرو شخصی و تک سرنشین جدا خودداری نمایند و به هیچ عنوان در مسیر تشیع و مراسم توقف ننمایند.

 

وی افزود:مسیر بلوار یک طرفه و ورود خودروها از لاین سمت راست جاده سید اکبر(ع) انجام و خروج صرفاً از جاده شوسه جنوب شرقی امازاده انجام میشود.

 

فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت:راس ساعت ۱۸ عصر روز دوشنبه دهم مردادماه مراسم تشیع از ابتدای بلوار سید اکبر(ع)شروع و نرسیده به امامزاده تشریفات نظامی و نواختن مارش عزا اجرا میشود.

 

دکتر صادقی افزود: برگزاری فریضه نماز بر پیکر این سعید فقید توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اقامه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد:در این مراسم پیام ریاست محترم جمهوری قرائت و وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از طرف هیات دولت سخنانی را ایراد میکند.

 

معاون استاندار و ریس شورای تأمین شهرستان دهلران تاکید کرد: همراه داشتن هرگونه سلاح گرم اعم از مجاز و غیر مجاز و تیراندازی هوایی در این مراسم ملی ممنوع و هر گونه تمرد در این خصوص مورد پیگرد قانونی قرار میگیرد و این نوع حرکات توهین به شخصیت متعالی دکتر آذر تلقی می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=11156
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.