1

آمادگی فنی و حرفه ای دهلران برای آموزش نیروهای تخصصی مورد نیاز شرکت های نفتی

  • کد خبر : 11049
  • 05 مرداد 1401 - 23:49
آمادگی فنی و حرفه ای دهلران برای آموزش نیروهای تخصصی مورد نیاز شرکت های نفتی

به گزارش حادثه ایلام;مجتبی عنبری رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ۶ مرداد روز ملی مهارت اظهار کرد: فنی و حرفه ای نهادی است که گران ترین آموزش ها را بصورت رایگان در اختیار مردم قرار میدهد.   وی با اشاره به فعالیت […]

به گزارش حادثه ایلام;مجتبی عنبری رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ۶ مرداد روز ملی مهارت اظهار کرد: فنی و حرفه ای نهادی است که گران ترین آموزش ها را بصورت رایگان در اختیار مردم قرار میدهد.

 

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ آموزشگاه آزاد و خصوصی در سطح شهرستان دهلران، افزود: آموزش های ارائه شده توسط این آموزشگاه ها تحت نظارت و براساس چارچوب های ابلاغی فنی و حرفه ای می باشد که در نهایت گواهینامه فراگیران توسط فنی و حرفه ای صادر می شود.

 

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران با بیان اینکه ۹ کارگاه در مرکز آموزش دهلران فعال هستند، عنوان کرد: رشته های برق خودرو، مکانیک، جوشکاری، صفحات خورشیدی، تعمیر کولرهای گازی و آبگرمکن ویژه برادران و همچنین رشته های خیاطی، گوهر تراشی و صنایع دستی ویژه خوهران در این مرکز به هنرجویان ارائه آموزش می نمایند.

 

وی از آموزش سالانه ۵۵ حرفه متنوع آموزشی در مرکز آموزش دهلران خبر داد و یادآور شد: در چهار ماهه امسال ۳۵۰ نفر تحت آموزش های این مرکز قرار گرفته اند و یا در حال گذراندن دوره های آموزشی می باشند.

 

عنبری خاطر نشان ساخت: همچنین در سال گذشته ۸۰۰ نفر در قالب یکصد و هفتاد و هفت هزار نفر ساعت آموزش های مورد نیاز خود را فرا گرفتند.

 

وی گفت: در حوزه توانمندسازی سربازان امسال ۱۱۰ نفر تحت آموزش های مرکز فنی و حرفه ای دهلران قرار گرفتند که در سنوات گذشته بسیاری از این افراد پس از پایان دوران خدمت سربازی جذب بازار کار شدند.

 

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران مهمترین دغدغه و اولویت کاری چندسال گذشته این مرکز آموزش نیروهای متخصص و مورد نیاز شرکت های نفتی منطقه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در این راستا طی عقد تفاهمنامه با شرکت اویک و آموزش نیروهای بومی شهرستان در رشته جوشکاری(مخازن، سازه، آرگون و CO2) تعداد ۷۵۰ نفر از کارجویان دهلرانی در این شرکت ها بکارگیری شدند.

 

وی از آمادگی مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران برای آموزش تخصصی نیروهای مورد نیاز شرکت های شاغل در منطقه از بین جوانان بومی خبر داد و اظهار کرد: تمام بسترهای لازم در این مرکز برای آموزش نیروی ماهر مورد نیاز شرکت هایی که در منطقه حضور پیدا میکنند وجود دارد.

 

عنبری ادامه داد: انتظار میرود این شرکت ها قبل از شروع عملیات اجرایی پروژه رشته های مورد نیاز خود را به مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران اعلام تا این مرکز نسبت به آموزش افراد جویای کار اقدام نماید.

 

در مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران رشته های همچون جوشکاری، برق صنعتی، آرماتور بندی و بتن ریزی که مورد نیاز شرکت های منطقه می باشند آماده ارائه آموزش های تخصصی به متقاضیان می باشند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=11049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.