2

گزارش کاربران از تداوم کندی اینترنت ثابت

  • کد خبر : 11002
  • 03 مرداد 1401 - 12:43
گزارش کاربران از تداوم کندی اینترنت ثابت

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس، اختلال اینترنت که از صبح امروز در برخی از مناطق کشور ایجاد شده، ادامه دار شده است.   این اختلال روی سرویس های اینترنت خانگی و تا حدی همراه در تهران حادث شده بود و برای مدتی دسترسی به سرویس اینترنت را غیرممکن کرد. اکنون کاربران […]

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از خبرگزاری فارس، اختلال اینترنت که از صبح امروز در برخی از مناطق کشور ایجاد شده، ادامه دار شده است.

 

این اختلال روی سرویس های اینترنت خانگی و تا حدی همراه در تهران حادث شده بود و برای مدتی دسترسی به سرویس اینترنت را غیرممکن کرد. اکنون کاربران از کندی اینترنت خبر می دهند.

 

اگرچه وزارت ارتباطات توضیحی رسمی درباره این اختلال نداده، اما برخی از فعالان بازار اینترنت، مشکل را در برق ساختمان LCT شرکت ارتباطات زیرساخت که به عنوان قلب تبادل ارتباطات کشور شناخته می شود، عنوان کرده اند.

 

چند ماه پیش هم به دلیل بروز یک حادثه در سیستم برق در این ساختمان، اینترنت در سطح وسیعی دچار اختلال شد.

 

همچنین برخی از کاربران هم علت را در قطع سرویس شرکت مخابرات می دانستند که شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: اختلال ایجاد شده از ساعاتی پیش که باعث کندی سرعت موقت اینترنت در برخی نقاط کشور شده است ارتباطی به شرکت مخابرات ایران ندارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=11002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.