2

فرماندار دهلران:برای خدمت آمده ایم

  • کد خبر : 11012
  • 03 مرداد 1401 - 23:59
فرماندار دهلران:برای خدمت آمده ایم

به گزارش حادثه ایلام; عصر امروز دوشنبه جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران و با حضور معاونین و سایر اعضا با محوریت هماهنگی برنامه های هفته دولت و مراسمات محرم و اربعین و واکسیناسیون ورعایت پروتکلهای بهداشتی در مراسمات برگزار شد.   لطیف صادقی فرمانداره ویژه شهرستان دهلران با بیان […]

به گزارش حادثه ایلام; عصر امروز دوشنبه جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران و با حضور معاونین و سایر اعضا با محوریت هماهنگی برنامه های هفته دولت و مراسمات محرم و اربعین و واکسیناسیون ورعایت پروتکلهای بهداشتی در مراسمات برگزار شد.

 

لطیف صادقی فرمانداره ویژه شهرستان دهلران با بیان اینکه خدمت به مردم دهلران افتخار است اظهار داشت:از اعتماد استاندار محترم به حقیر جهت خدمت به مردم شهرستان قدردانم و تا پایان دولت خدمتگزار مردم هستم و از همه مدیران شهرستان کار و خدمت جهادی را خواستارم.

 

وی از تشکیل کمیته های پنج گانه اربعین در دهلران خبر داد و گفت: کمیته ها و اعضا این کمیته ها با بهره گیری از همه ظرفیت ها در خدمت به زائران همت کنند.

 

فرماندار ویژه دهلران از تلاش خبرنگاران و فضاهای مجازی در زمینه اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات دولت در شهرستان قدردانی کرد و گفت:بعضی افراد که خود را در فضای مجازی به دروغ دغدغه مند مردم معرفی و به قصد تخریب مسایلی را بیان می کنند که بدور از واقعیت است بدانند که ما برای خدمت آمده ایم و به این دروغ پردازی ها توجه نداریم و در کارها و خدمت به مردم و دفاع از عملکرد دولت در همه حوزه ها جدی هستم و برابر با مسئولیت خود در مقابل مردم پاسخگو هستم و از حقوق آنها دفاع می کنم.

 

رئیس شورای اداری دهلران به اقدامات در حوزه راه های دهلران اشاره و گفت: در زمینه آبرسانی به روستاها اقدامات ارزشمندی در دست اقدام است که این نشان از تغییر در راستای تسریع در خدمت به مردم است.

 

وی به طرح کمربند توریستی دهلران از پارک جنگلی شهرداری تا شمال شهر دهلران وایجاد مرکز توریستی و تفریحی بام دهلران اشاره و گفت:در راستای خدمت به مردم دهلران از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

 

صادقی تاکید کرد: مدیران از عملکرد خود دفاع کنند و اجازه ندهند افرادی با تخریب و فضا سازی خدمات نظام و دولت را نادیده بگیرند.

 

وی با اشاره به انتصاب مدیران در شهرستان گفت: بیشتر آنها از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر و از دلسوزان نظام و نیروهای ارزشی و وفادار به نظام و انقلاب و ولایت و همراه دولت هستند.

 

صادقی از تلاش ها و پیگیری های علیزاده نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در جهت خدمت به مردم و از همراهی و توصیه های ارزشمند امام جمعه شهرستان و تلاش مدیران هم قدردانی کرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=11012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.