3

تامین ۶۴ ویلچر برای توانخواهان جسمی-حرکتی در دهلران

  • کد خبر : 10681
  • 20 تیر 1401 - 11:50
تامین ۶۴ ویلچر برای توانخواهان جسمی-حرکتی در دهلران

به گزارش حادثه ایلام; حمزه عبدی فعال اجتماعی استان ایلام درگفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی و همچنین کمک به خانواده های بی بضاعت و افرادی که بخاطر معلولیت سقف آرزوهایشان حضور در اجتماع می باشد ما را بر آن داشت که پویشی را برای کمک به افراد […]

به گزارش حادثه ایلام; حمزه عبدی فعال اجتماعی استان ایلام درگفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی و همچنین کمک به خانواده های بی بضاعت و افرادی که بخاطر معلولیت سقف آرزوهایشان حضور در اجتماع می باشد ما را بر آن داشت که پویشی را برای کمک به افراد توانخواه راه اندازی کنیم.

 

وی هدف از پویش اهدای ویلچر(چرخ امید) را ترویج فرهنگ یاری هم نوع و کمک به نیازمندان و جلب مشارکتهای مردمی در کارهای خیرخواهانه دانست و افزود: این پویش با کمک مردم در قالب پویش مردمی اهدای ویلچر و با مشارکت سازمان داوطلبان هلال احمر کشور ویژه شهرستان دهلران برگزار شد.

 

عبدی عنوان کرد: در نهایت مبلغ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جمع آوری شد که از این مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال در قالب کمک های مردمی و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال توسط سازمان داوطلبان هلال احمر تامین شد.

 

وی گفت: به فضل الهی و با مشارکت مردم دهلران توانستیم برای تعداد ۶۴ نفر معلول جسمی حرکتی ویلچر خریداری نماییم که بین جامعه هدف در نظر گرفته شده توسط اداره بهزیستی دهلران توزیع خواهد شد.

 

این فعال اجتماعی استان ایلام با اشاره به برگزاری جشن بزرگ اهدا ویلچر در دهلران، خاطر نشان ساخت: عواید حاصل از بلیط فروشی این جشن که با دعوت از گروه طنزپرداز مطرح کشوری برگزار شد صرف خرید وسایل سرمایشی برای خانواده های نیازمند خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.