1

سارق مرغداری سیروان در چنگال پلیس

  • کد خبر : 10421
  • 07 تیر 1401 - 17:19
سارق مرغداری سیروان در چنگال پلیس

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “هــادی گندمــی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از طیور داران شهرستان مبنی بر سرقت از مرغداری وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: بلافاصله تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی به محل […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “هــادی گندمــی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از طیور داران شهرستان مبنی بر سرقت از مرغداری وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: بلافاصله تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی به محل اعزام و با پایش دقیق محل سرقت و استفاده از جدیدترین شیوه های پلیسی صورت گرفته سرانجام سارق شناسایی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان اظهار داشت: طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفق پلیسی، سارق را دستگیر که متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت از مرغداری اعتراف کرد.

 

سرهنگ گندمی با قدردانی از مشارکت هدفمند و موثر شهروندان با پلیس در انجام ماموریت های مختلف، از آنان خواست؛ همواره هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه و استفاده قرار داده و هر گونه مورد مشکوک را نیز از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.