1

روحیه شهادت طلبی و ایثار برای ایران اسلامی عظمت و افتخار آفریده است

  • کد خبر : 10378
  • 05 تیر 1401 - 8:35
روحیه شهادت طلبی و ایثار برای ایران اسلامی عظمت و افتخار آفریده است

به گزارش حادثه ایلام; دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام در مراسم تشییع پیکر شهید محمد یاسمی که با حضور نیرهای نظامی ؛انتظامی و مسؤلان ارشد استان برگزار شد اظهار داشت: در مجموعه فراجا انسان‌های جان‌برکف در صف خدمت ایستاده‌اند؛ یکی از این انسان‌‌های پاکباز و جان‌برکف شهید جناب سرهنگ یاسمی است.   وی با […]

به گزارش حادثه ایلام; دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام در مراسم تشییع پیکر شهید محمد یاسمی که با حضور نیرهای نظامی ؛انتظامی و مسؤلان ارشد استان برگزار شد اظهار داشت: در مجموعه فراجا انسان‌های جان‌برکف در صف خدمت ایستاده‌اند؛ یکی از این انسان‌‌های پاکباز و جان‌برکف شهید جناب سرهنگ یاسمی است.

 

وی با بیان اینکه شهید یاسمی در حین انجام وظیفه جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و به لقاء الله پیوست، افزود:شهادت این افسر شجاع و خدمتگزار را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: دنیا بداند که تا تفکر جهادی و شهادت طلبی در ایران اسلامی هست و خواهد بود بر این کشور آسیب نخواهد رسید و شهادت طلبان نیروهای مسلح با تقدیم جان  در این راه مصمم و ثابت قدم هستند و نمونه این شهادت طلبی شهید یاسمی است.

 

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازان ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها از عزت و اقتدار برخوردار است.

 

القاصی مهر ادامه داد: شهدا و خانواده آنها از بهترین متاع خود برای امنیت و آرامش وطن گذشتند و  امروز تمام مردم و مسئولان موظفند قدردان آنان باشند.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی به لحاظ اهمیت وظیفه‌ از مرز تا مرکز و در همه کوی و برزن و در شبانه‌روز در خدمتگزاری حاضر است و در برخی مواقع که ضرورت دارد جان خود را فدا می‌کند.

 

وی گفت : شهید یاسمی از آن دسته از مأمورانی بود که در طول خدمت خود انصافا بسیار پرتلاش، خدوم و ایثارگر بود اما متاسفانه جان خود را در این راه از دست داد البته شهادت ایشان جای تبریک دارد.

 

القاصی مهر گفت:اینجانب شهادت مظلومانه شهید «محمد یاسمی» را به خانواده صبور و مقاوم ایشان، فرماندهان و افسران جان برکف نیروی انتظامی، عموم ملت شهیدپرور ایران و مردم بزرگوار شهرستان ایوان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح مطهر این شهید والامقام، علّو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.