1

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر در بدره

  • کد خبر : 10299
  • 02 تیر 1401 - 3:19
کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر در بدره

به گزارش حادثه ایلام; سرگرد”امیر هواسی”بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری مرکزی شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر قصد انتقال مواد افیونی به داخل شهرستان را دارد،موضوع در دستور کار قرار گرفت.   […]

به گزارش حادثه ایلام; سرگرد”امیر هواسی”بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری مرکزی شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر قصد انتقال مواد افیونی به داخل شهرستان را دارد،موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با اخذ نیابت قضائی ضمن شناسایی متهم خودرو وی را توقیف و در بازرسی از آنان مقدار ۱ کیلو ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

 

سرگرد هواسی تصریح کرد: متهم به همراه دیگر همدست اش پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

جانشین انتظامی شهرستان بدره در پایان با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ و کسانی که بخواهند با توزیع مواد افیونی جوانان این کشور را به دام اعتیاد بکشانند مقابله خواهدکرد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.