0

توقیف ۱۵ دستگاه خودرو هنجارشکن /اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی در ایلام

  • کد خبر : 10296
  • 01 تیر 1401 - 20:29
توقیف ۱۵ دستگاه خودرو هنجارشکن /اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی در ایلام

به گزارش حادثه ایلام;رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اعلام این خبر گفت : در طرح ویژه برخورد با خودروهای شوتی که به مدت یک هفته و با همکاری فرماندهی انتظامی ایلام اجرا شد تعداد ۱۵ دستگاه خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند .   وی اضافه کرد : […]

به گزارش حادثه ایلام;رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اعلام این خبر گفت : در طرح ویژه برخورد با خودروهای شوتی که به مدت یک هفته و با همکاری فرماندهی انتظامی ایلام اجرا شد تعداد ۱۵ دستگاه خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند .

 

وی اضافه کرد : دراجرای این طرح تعداد ۷۶ نفر از رانندگانی که تخلفات هنجار شکنانه مانند ؛ سگ گردانی ، شیشه دودی ، چراغ زنون داشتند نیزاعمال قانون شدند.

 

سرهنگ شاوردی بیان داشت ؛ پلیس همچنین با خودروهایی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی بوجود آورده و قانون را نادیده گرفته و حادثه ساز هستند نیز برخورد قاطع و جدی می کند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه اجرای این طرح ها در راستای مطالبات مردم صورت می گیرد، خاطرنشان کرد:از همشهریان عزیز می خواهیم تا در صورت مشاهده رانندگان شوتی و هنجارشکن بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.