3

کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در آبدانان

  • کد خبر : 10216
  • 30 خرداد 1401 - 15:23
کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در آبدانان

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ” سیدمختار باویر” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر توسط تعدادی از فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر به شهر آبدانان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.   وی به پیگیری ها و […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ” سیدمختار باویر” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر توسط تعدادی از فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر به شهر آبدانان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

وی به پیگیری ها و اقدامات خاص واحدهای تخصصی پلیس برای شناسایی و کشف موادمخدر اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان در یک عملیات مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج) با درایت و اشرافیت کامل پلیسی و تلاش شبانه روزی توانستند سه نفر از فروشندگان موادمخدر را در کمترین زمان ممکن رصد کرده و آنها را تحت کنترل قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان افزود: مأموران با هوشیاری کامل و با هماهنگی مرجع قضائی توزیع کنندگان موادمخدر را در هنگام حمل مواد در ۲ عملیات همزمان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

 

وی افزود: در این عملیات ۳ فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار یک کیلوگرم موادمخدر سنتی وصنعتی به همراه آلات و ادوات توزیع و استعمال موادمخدر کشف کردند.

 

سرهنگ باویر در پایان اعتماد مردم به خادمان خود در مجموعه انتظامی را از سرمایه های اصلی پلیس دانست و گفت: پلیس برای حفظ سلامت جامعه با تمام توان و تلاش خود پای کار است و با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.