4

مرز مهران و شلمچه فقط برای کاروان‌ها باز است/ زائران انفرادی به مرز نروند

  • کد خبر : 10172
  • 28 خرداد 1401 - 18:18
مرز مهران و شلمچه فقط برای کاروان‌ها باز است/ زائران انفرادی به مرز نروند

به گزارش حادثه ایلام; سجاد رحمانی مدیر سازمان حج و زیارت استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تفاهم نامه بین وزارت کشور ایران و عراق منعقد شده که از مرزهای شلمچه و مهران به صورت آزمایشی روزانه ۲۵۰۰ نفر زائر عبور کنند و برای مرز مهران ۱۸۰۰ نفر […]

به گزارش حادثه ایلام; سجاد رحمانی مدیر سازمان حج و زیارت استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تفاهم نامه بین وزارت کشور ایران و عراق منعقد شده که از مرزهای شلمچه و مهران به صورت آزمایشی روزانه ۲۵۰۰ نفر زائر عبور کنند و برای مرز مهران ۱۸۰۰ نفر و مرز شلمچه ۷۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: افراد فقط در قالب دفاتر حج و زیارت و دفاتر مجازی که زیر نظر سازمان است اقدام به ثبت نام کنند؛ کاروان‌های سازمان دارای مدیر و روحانی نمایندگی دفتر در کربلا و نظارت بر هتل‌ها را بر عهده دارند.

 

مدیر حج و زیارت استان اضافه کرد: متولی امر زائرین سازمان حج و زیارت است اگر مسئله‌ای رخ دهد سازمان هلال احمر، بیمه و سایر دستگاه‌ها به این موضوعات رسیدگی می‌کنند.

 

رحمانی گفت: این زیارت فقط کاروانی است و به صورت انفرادی فعلا ممنوع است.

 

رحمانی در پایان گفت: کاروان‌های زیارتی بدون ویزا عبور می‌کنند ولی برای اربعین باید منتظر دستورالعمل های ارسالی از سوی مسئولین کشور باشیم.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.