2

تسهیلات یک میلیارد ریالی به دفاتر پیشخوان ایلام

  • کد خبر : 10082
  • 24 خرداد 1401 - 15:56
تسهیلات یک میلیارد ریالی به دفاتر پیشخوان ایلام

به گزارش حادثه ایلام; بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از ارائه تسهیلات به دفاتر پیشخوان به منظور حمایت از کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اشتغال در استان خبر داد و گفت: برای حمایت از دفاتر پیشخوان تسهیلاتی از محل تبصره ۱۸ بند (الف) اختصاص داده شده است. […]

به گزارش حادثه ایلام; بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از ارائه تسهیلات به دفاتر پیشخوان به منظور حمایت از کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اشتغال در استان خبر داد و گفت: برای حمایت از دفاتر پیشخوان تسهیلاتی از محل تبصره ۱۸ بند (الف) اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات بند (الف) که به دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود افزود: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و نرخ بهره ۱۰ درصد است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات بند (الف) می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت توان آفرین به آدرس: tavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: طرح‌های حوزه فاوا ( فناوری اطلاعات و ارتباطات) در اشتغال شهری و روستایی سامانه کارا موقتا غیر فعال است و متقاضیان واجد شرایط از طریق تسهیلات تبصره ۱۸ می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.