2

تجهیز ۴۰۲ نانوایی در ایلام به دستگاه کارتخوان هوشمند

  • کد خبر : 10063
  • 23 خرداد 1401 - 17:50
تجهیز ۴۰۲ نانوایی در ایلام به دستگاه کارتخوان هوشمند

به گزارش حادثه ایلام; شهریار عباسی با بیان اینکه از امروز اجرای طرح هدفمندی یارانه نان بصورت آزمایشی تجهیز ۴۰۲ نانوایی در ایلام به دستگاه کارتخوان هوشمنددر استان آغاز شد گفت: تعداد ۴۰۲ واحد نانوایی مجهز به دستگاه کارت خوان هوشمند بانک سپه شده و باقیمانده نانوایی‌ها در چند روز آینده نیز تجهیز می‌شوند. وی […]

به گزارش حادثه ایلام; شهریار عباسی با بیان اینکه از امروز اجرای طرح هدفمندی یارانه نان بصورت آزمایشی تجهیز ۴۰۲ نانوایی در ایلام به دستگاه کارتخوان هوشمنددر استان آغاز شد گفت: تعداد ۴۰۲ واحد نانوایی مجهز به دستگاه کارت خوان هوشمند بانک سپه شده و باقیمانده نانوایی‌ها در چند روز آینده نیز تجهیز می‌شوند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تمام نانوایی‌ها به مرور در سطح استان یک دستگاه کارت خوان هوشمند تحویل خواهند گرفت که با تکمیل آنها مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی خواهد شد.

عباسی یادآور شد: در بخش هدفمندی یارانه‌ها پس از مجهز شدن کلیه نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند یارانه نان به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تمامی تراکنش نانوایی‌ها با یک شبکه یکپارچه رصد خواهد شد، افزود: پس از آن هر نانوا بر اساس پخت نان که انجام می‌دهد یارانه نان را خواهد گرفت که از فروش آزاد آرد جلوگیری می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز با بیان اینکه اجرای این طرح، عرضه‌ی خارج از شبکه آرد در سطح نانوایی‌ها را به صفر می‌رساند گفت: در پایان هر روز نانوایی ها بر اساس میزان پخت نان ،سهمیه آرد خود را دریافت می کند.

منصوریان اضافه کرد: با اجرای این طرح، قیمت نان تغییری نمی‌یابد تنها نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها بیشتر و دقیق‌تر می‌شود و میزان فروش نان و آرد مصرفی هر نانوایی به طور دقیق قابل رصد خواهد بود.

با فراهم شدن زیرساخت‌ها بویژه کارتخوان هوشمند تا چند هفته آینده سیصد نانوایی دیگر استان آماده اجرای طرح هدفمندی یارانه نان می‌شوند.

در استان ایلام تعداد ۶۸۹ نانوایی فعال وجود دارد.

خبرنگار: سعد حمیدی کیا

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.