1

قدرت‌نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/ ۲ نفتکش دیگر در راه است

  • کد خبر : 10026
  • 21 خرداد 1401 - 20:16
قدرت‌نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/ ۲ نفتکش دیگر در راه است

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از گزارش خبرگزاری فارس ، علی زارعی در عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نفتکش افراماکس شرکت صدرا بوشهر با وزن ۲۱ هزار و ۵۰۰ تنی و ظرفیت ۱۱۳ هزار تن دارد و دارای ۲۵۰ متر طول، ۴۴ متر عرض، ۲۱ متر ارتفاع و آبخور آن ۱۴٫۸ متر […]

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از گزارش خبرگزاری فارس ، علی زارعی در عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نفتکش افراماکس شرکت صدرا بوشهر با وزن ۲۱ هزار و ۵۰۰ تنی و ظرفیت ۱۱۳ هزار تن دارد و دارای ۲۵۰ متر طول، ۴۴ متر عرض، ۲۱ متر ارتفاع و آبخور آن ۱۴٫۸ متر که با تلاش متخصصان این شرکت طراحی، ساخته و آب‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا ادامه داد: این نفتکش به همراه اسناد در نشست رئیس جمهور ایران و ونزوئلا،  با دستور آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ایران تحویل کارفرما ونزوئلایی شد.

وی تصریح کرد: پس از انجام آزمایش‌های نهایی در آب‌های آزاد و بین‌المللی همزمان با سفر نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا به تهران دومین نفتکش افراماکس ایرانی تحویل رئیس شرکت ملی نفت ونزوئلا شد.

زارعی افزود: به میمنت میلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام و ۸ ستاره بر روی پرچم ونزوئلا ۸ بار بوق نفتکش در خلیج‌فارس به صدا درآمد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: همزمان با تحویل اسناد کشتی به طرف ونزوئلایی، تماس رئیس جمهور ایران با پل فرماندهی کشتی و کاپیتان ایرانی مستقر در نفتکش افراماکس ۲ برقرار شد و با قدردانی ازس تلاش شرکت صنعتی دریایی ایران ساخت این نفتکش را نشان از توانمندی صنعت ایران در کشتی‌سازی دانست.

زارعی خاطر نشان کرد: انعقاد قرارداد برای ساخت ۲ کشتی دیگر توسط شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا با کشور ونزوئلا به امضا رسید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=10026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.