1

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در هلیلان

  • کد خبر : 9782
  • 09 خرداد 1401 - 13:42
کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر در هلیلان

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مجتبی مهدیان “در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر اظهار داشت :در راستای تدابیر فرمانده استان و تداوم اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی معلوم الحال شناسایی و دستگیری […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مجتبی مهدیان “در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر اظهار داشت :در راستای تدابیر فرمانده استان و تداوم اجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی معلوم الحال شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود :ماموران پس از کسب مجوز قضایی در بازرسی از منزل متهم موفق شدند مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند .

 

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

سرهنگ مهدیان در پایان گفت :از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری متخلفان اقدام شود .

 

 

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.