2

کشف ۱۵۲ راس دام قاچاق در مرز دهلران

  • کد خبر : 9756
  • 08 خرداد 1401 - 9:35
کشف ۱۵۲ راس دام قاچاق در مرز دهلران

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ستاد “فرج رستمی” فرمانده مرزبانی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت قاچاقچیان دام در حوزه هنگ مرزی دهلران با اجرای طرح انسداد مرز،اجرای کمین و گشت های هدفمند بررسی موضوع در دستور کار مرزبانان این یگان قرار گرفت.   فرمانده مرزبانی ایلام […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ستاد “فرج رستمی” فرمانده مرزبانی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت قاچاقچیان دام در حوزه هنگ مرزی دهلران با اجرای طرح انسداد مرز،اجرای کمین و گشت های هدفمند بررسی موضوع در دستور کار مرزبانان این یگان قرار گرفت.

 

فرمانده مرزبانی ایلام خاطر نشان کرد: قاچاقچیان در حالی که قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب و بهره گیری از شیارها و تپه ماهورهای منطقه ، مرزبانان را فریب و تعداد ۱۵۲ راس گوسفند قاچاق را از حوزه سرزمینی پاسگاه خارج نمایند با حضور مرزبانان غافلگیر و با به جا گذاشتن احشام از منطقه متواری میگردند.

 

وی با بیان اینکه موضوع دستگیری قاچاقچیان در دستورکار است بیان داشت: امروز اشراف اطلاعاتی و همکاری و هم پوشانی اطلاعاتی در سطح بالایی در بین نیروهای امنیتی و انتظامی وجود دارد که ثمره این تلاشها برقراری نظم و امنیت پایدار درسطح شهرستان می باشد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.