1

کشف ۶ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در ایلام

  • کد خبر : 9720
  • 07 خرداد 1401 - 0:41
کشف ۶ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” در گفت وگو با خبرنگار ما در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر ایلام، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ و ۱۳ قرار گرفت .   وی خاطرنشان […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” در گفت وگو با خبرنگار ما در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر ایلام، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ و ۱۳ قرار گرفت .

 

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با استفاده از سرنخ های به جا مانده وانجام اقدامات پلیسی ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر و لوازم و قطعات مسروقه داخل خودرو را کشف کردند.

 

این مقام انتظامی گفت: متهمان دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ایلام اعتراف کردند .

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خطاب به شهروندان گفت: وسائط نقلیه را به تجهیزات ایمنی تجهیز و از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک به مدت طولانی پرهیز ضمن این که شهروندان از گذاشتن هرگونه اشیاء قیمتی و مدارک در داخل خودرو اکیدا پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.