1

خواستگار ناکام عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم جوان در آبدانان

  • کد خبر : 9745
  • 07 خرداد 1401 - 17:56
خواستگار ناکام عامل انتشار تصاویر خصوصی خانم جوان در آبدانان

به گزارش حادثه ایلام سرهنگ “سید مختار باویر” در تشریح این خبراظهار داشت: در پی مراجعه خانم جوانی، به پلیس فتا شهرستان چنین عنوان داشت؛ مدتی است که فردی ناشناس از طریق صفحه اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اینجانب در فضای مجازی و ارسال آنها برای بستگانم می کند.   وی افزود:باتوجه به اهمیت […]

به گزارش حادثه ایلام سرهنگ “سید مختار باویر” در تشریح این خبراظهار داشت: در پی مراجعه خانم جوانی، به پلیس فتا شهرستان چنین عنوان داشت؛ مدتی است که فردی ناشناس از طریق صفحه اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اینجانب در فضای مجازی و ارسال آنها برای بستگانم می کند.

 

وی افزود:باتوجه به اهمیت موضوع و دستورات قاطع دادستان شهرستان آبدانان، پرونده بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان سایبری پلیس فتا قرار گرفت و با بررسی های فنی و اطلاعاتی صورت پذیرفته در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام، متهم که خواستگار سابق شاکیه بود شناسایی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان یادآور شد: کارشناسان پلیس فتا آبدانان با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات موفق پلیسی متهم را دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده و پس از مواجهه شدن ادله و مستندات جمع آوری شده ضمن اقرار به بزه ارتکابی اعلام نمود، مدتی پیش از شاکیه درخواست ازدواج نمودم که وی جواب رد به من داد و من برای نشان دادن علاقه خود و وادار کردن وی به ازدواج اقدام به ارسال و انتشار تصاویر شخصی ایشان در فضای مجازی کردم.

 

سرهنگ باویر با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد،به کاربران فضای مجازی هشدار داد: هرگز تصاویر خصوصی خود را در فضای مجازی برای دیگران ارسال نکنید و آنها را در اختیار دیگران قرار ندهید چون امکان هرگونه سوء استفاده از این تصاویر در آینده وجود خواهد داشت.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.