3

کلاهبرداری با آگهی جعلی فروش طلا و جواهرات

  • کد خبر : 9711
  • 06 خرداد 1401 - 12:37
کلاهبرداری با آگهی جعلی فروش طلا و جواهرات

به گزارش حادثه ایلام; “سرهنگ علی‌رضا یعقوبی”، سرپرست پلیس فتا استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مشخص شد شخصی با درج آگهی فروش طلا در فضای مجازی از چندین نفر کلاهبرداری کرده است.   وی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد مالباختگان با مشاهده تبلیغات […]

به گزارش حادثه ایلام; “سرهنگ علی‌رضا یعقوبی”، سرپرست پلیس فتا استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مشخص شد شخصی با درج آگهی فروش طلا در فضای مجازی از چندین نفر کلاهبرداری کرده است.

 

وی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد مالباختگان با مشاهده تبلیغات فروش طلا در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به برقراری ارتباط با صاحب آگهی نموده و پس از واریز وجه به حساب فروشنده، وی پاسخگوی تماس‌های آنها نبوده و با این روش در واقع کلاهبرداری صورت گرفته است.

 

 

سرپرست پلیس فتا استان ایلام ادامه داد : کارشناسان پلیس فتا استان با تلاش شبانه روزی واقدامات فنی، ضمن شناسایی متهم و مسدودی حساب وی، موفق به عودت وجه به حساب مالباخته شدند.

 

سرهنگ یعقوبی توصیه کرد: هنگام خرید اینترنتی، از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید نموده و قبل از رویت کالا از پرداخت هرگونه وجه خودداری کنید.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.