2

انصراف از خودکشی با تلاش آتش نشانان ایلامی

  • کد خبر : 9657
  • 03 خرداد 1401 - 21:55
انصراف از خودکشی با تلاش آتش نشانان ایلامی

به گزارش حادثه ایلام;نصرت الله لطفی مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی ایلام در گفت و گو با پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت: در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امروز سه شنبه سوم خرداد ماه طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش اقدام به خودکشی یک خانم جوان اطلاع‌رسانی شد.   […]

به گزارش حادثه ایلام;نصرت الله لطفی مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی ایلام در گفت و گو با پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت: در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امروز سه شنبه سوم خرداد ماه طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش اقدام به خودکشی یک خانم جوان اطلاع‌رسانی شد.

 

سرپرست سازمان آتش نشانی افزود: پس از دریافت گزارش توسط ستاد فرماندهی عملیات اکیپ امدادو نجات از ایستگاه شماره ۳ به محل گزارش شده اعزام و بلافاصله عملیات آغاز شد‌.

 

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دختر جوان با رفتن بر روی ارتفاع ساختمان قصد اقدام به خودکشی دارند که بلافاصله آتش‌نشانان اقدامات لازم را در محل انجام دادند و سپس آتش نشانان با صحبت های فنی و آرامش بخش با این فرد توانستند با منصرف نمودن وی از خودکشی وحادثه ای دلخراش و مرگ احتمالی این جوان جلوگیری نمایند.

 

نجاتگران آتش نشانی این فرد را که در لحظه دچار تصمیم‌گیری اشتباه شده بود پس از انتقال به پایین و صحبت های فنی و تخصصی فرد مذکور از اشتباه عمل خود آگاه نمودند.

 

 

انتهای پیام/ی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.