0

آغازتوزیع کارت ورود به جلسه آزمون درجه داری

  • کد خبر : 9633
  • 02 خرداد 1401 - 23:05
آغازتوزیع کارت ورود به جلسه آزمون درجه داری

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “روح اله فتحی”با اعلام این خبر اظهار داشت: فرایند توزیع کارت ورود به جلسه آزمون درجه داری طی روزهای ۳ تا ۴ خرداد ماه در محل اداره گرینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان ایلام صورت خواهد گرفت.   وی از داوطلبان استخدامی خواست: با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با در دست […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “روح اله فتحی”با اعلام این خبر اظهار داشت: فرایند توزیع کارت ورود به جلسه آزمون درجه داری طی روزهای ۳ تا ۴ خرداد ماه در محل اداره گرینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان ایلام صورت خواهد گرفت.

 

وی از داوطلبان استخدامی خواست: با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با در دست داشتن یک قطعه عکس و مدرک شناسایی معتبر جهت دریافت کارت ورود به جلسه به مرکز گزینش و استخدام انتظامی استان ایلام واقع در خیابان پیروزی روبروی مجتمع ارشاد ایلام مراجعه کنند.

 

رئیس مرکز گزینش و استخدام انتظامی استان ایلام با اشاره به برگزاری آزمون در روز جمعه مورخه ۶ خرداد ماه در سالن غدیر ستاد انتظامی استان ، گفت: تمامی تمهیدات بهداشتی برای برگزاری این آزمون اندیشیده شده است و می طلبد داوطلبان بدون داشتن ماسک به محل برگزاری آزمون خوداری کنند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.