1
خانه دسته‌بندی نشده

ترور یکی از مدافعین حرم در خیابان مجاهدین اسلام

  • کد خبر : 9616
  • 01 خرداد 1401 - 19:29
ترور یکی از مدافعین حرم در خیابان مجاهدین اسلام

به گزارش حادثه ایلام; ساعتی قبل در خیابان مجاهدین اسلام یکی از مدافعان حرم مقابل منزل توسط دو موتورسوار با اسلحه کلت مورد سوء قصد قرار گرفت. بر پایه این گزارش این مدافع حرم بر اثر شدت جراحات به شهادت رسیده است. گفتنی است ماموران پلیس پایتخت در محل حضور داشته و تحقیقات تکمیلی ادامه […]

به گزارش حادثه ایلام; ساعتی قبل در خیابان مجاهدین اسلام یکی از مدافعان حرم مقابل منزل توسط دو موتورسوار با اسلحه کلت مورد سوء قصد قرار گرفت. بر پایه این گزارش این مدافع حرم بر اثر شدت جراحات به شهادت رسیده است. گفتنی است ماموران پلیس پایتخت در محل حضور داشته و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

اطلاعیه سپاه در خصوص شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدامی تروریستی

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافراز حرم سرهنگ پاسدار «صیاد خدایاری اصل» در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود: عصر امروز در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم  سرهنگ پاسدار صیاد خدایی هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9616
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.