1
خانه دسته‌بندی نشده

جزئیات جدید از حادثه گروگانگیری صبح امروز در ایلام

  • کد خبر : 9518
  • 28 اردیبهشت 1401 - 16:12
جزئیات جدید از حادثه گروگانگیری صبح امروز در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; رئیس کل دادگستری استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس انگیزه گروگانگیری امروز ایلام را انتقام شخصی بیان کرد و از تشکیل پرونده قضایی در خصوص این حادثه گروگانگیری خبر داد.   عمران علیمحمدی در خصوص جزئیات حادثه تیراندازی یکی از ادارات استان ایلام اظهارکرد: فرد مهاجم که از […]

به گزارش حادثه ایلام; رئیس کل دادگستری استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس انگیزه گروگانگیری امروز ایلام را انتقام شخصی بیان کرد و از تشکیل پرونده قضایی در خصوص این حادثه گروگانگیری خبر داد.

 

عمران علیمحمدی در خصوص جزئیات حادثه تیراندازی یکی از ادارات استان ایلام اظهارکرد: فرد مهاجم که از کارمندان اداره اموال بنیاد مستضعفان استان بوده است با انگیزه شخصی صبح امروز با دو قبضه نارنجک و یک قبضه سلاح گرم که در کیسه برنج پنهان کرده بود، وارد اداره اموال بنیاد مستضعفان شده است.

 

وی ادامه داد: این فرد بوسیله شلیک گلوله، کارمندان را به طبقه دوم این اداره هدایت و یک نارنجک را داخل محوطه پرتاب کرده است. این انفجار منجر به فوت ۲ نفر از کارمندان در محل حادثه و یک نفر در بیمارستان شده است و در نهایت فرد مهاجم با شلیک اسلحه به خود، خود را از پای در می‌آورد.

 

رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان کرد: بر اثر پرتاب نارنجک ۵ تن از کارکنان این اداره نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت جسمی یکی از این افراد نیز وخیم است و بقیه آنها جراحات سطحی دارند و در حال مداوا هستند.

 

وی با بیان اینکه پرونده قضایی برای این حادثه تشکیل شده است، عنوان کرد: به محض وقوع حادثه بازپرس پرونده، معاون دادستان و معاون رئیس کل دادگستری ایلام در محل حادثه حضور پیدا کردند. شورای تامین استان نیز تشکیل و اقدامات تامینی لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اینک وضعیت امنیتی پایدار است، گفت: اوضاع تحت کنترل است و این اتفاق بیشتر جنبه انتقام شخصی داشته است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9518
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.