2

دستگیری سوداگر مرگ با ۵ کیلو مواد مخدر در دره شهر

  • کد خبر : 9438
  • 26 اردیبهشت 1401 - 18:00
دستگیری سوداگر مرگ با ۵ کیلو مواد مخدر در دره شهر

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “کرم حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ ، ماموران انتظامی شهرستان دره شهر رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان طی هماهنگی با […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “کرم حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ ، ماموران انتظامی شهرستان دره شهر رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان طی هماهنگی با دادستان دره شهر با اقدامات دقیق پلیسی مسیر حرکت موتورسیکلت را شناسایی و طی یک عملیات‌ مقتدرانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد: از موتورسیکلت توقیفی مقدار ۵ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این  رابطه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد.

وی با بیان اینکه تولید امنیت فرآیندی جمعی است بیان کرد : از مردم می خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت افراد سود جو موضوع را بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.