3

۱۶۰ تن روغن قیمت جدید در ایلام توزیع می‌شود

  • کد خبر : 9332
  • 23 اردیبهشت 1401 - 15:15
۱۶۰ تن روغن قیمت جدید در ایلام توزیع می‌شود

به گزارش حادثه ایلام; آذرنوش عموزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: ۳ برابر نیاز مردم مرغ در استان تولید می‌شود و سالیانه ۱۸ هزار تن مصرف در استان وجود دارد که این مقدار روزانه به ۴۰ الی ۵۰ تن می‌رسد.   وی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار تن مرغ تولید می‌کنیم و […]

به گزارش حادثه ایلام; آذرنوش عموزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: ۳ برابر نیاز مردم مرغ در استان تولید می‌شود و سالیانه ۱۸ هزار تن مصرف در استان وجود دارد که این مقدار روزانه به ۴۰ الی ۵۰ تن می‌رسد.

 

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار تن مرغ تولید می‌کنیم و علاوه بر تولید مرغ ذخیره مرغ منجمد بیش از ۳۵۰ تن است و ۲۱۱ تن در حال خرید است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: گوشت قرمز ۱۳۵ تن داریم که ۷۰ تن در حال خریداری است و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد، میانگین مصرف گوشت مرغ منجمد در گذشته ۱۲۵ تن در سال است و از ابتدای سال جاری ۳۵۰ تن گوشت منجمد توزیع و مصرف شده است.

 

عموزاده گفت: در بحث خرید ماکارونی اختلاف قیمت بین قیمت جدید و قیمت قدیم موجب ملتهب شدن بازار شد اما هیچ کمبودی در سطح بازار نیست.

 

وی ادامه داد: بیش از ۸۰۰ تن اختصاص روغن داشته‌ایم و طی چند روز گذشته ۱۲۵ تن روغن توزیع شده و امروز ۱۶۰ تن روغن قیمت جدید توزیع می‌شود ولی علت کمبود چند روزه  آن خرید بیش از نیاز مردم است.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.