2

کشف بیش از ۶ تُن مرغ زنده قاچاق در هلیلان

  • کد خبر : 9314
  • 22 اردیبهشت 1401 - 15:08
کشف بیش از ۶ تُن مرغ زنده قاچاق در هلیلان

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مجتبی مهدیان”،در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان هلیلان حین کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون ولوو ،حامل بار مرغ زنده را متوقف کردند.   وی خاطرنشان کرد: در بازرسی های صورت گرفته از این کامیون، ۶ هزار کیلوگرم مرغ زنده […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مجتبی مهدیان”،در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان هلیلان حین کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون ولوو ،حامل بار مرغ زنده را متوقف کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی های صورت گرفته از این کامیون، ۶ هزار کیلوگرم مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

 

سرهنگ مهدیان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد،گفت: کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کرده اند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان یادآور شد: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.