2
خانه دسته‌بندی نشده

در راستای اقدام مشترک یگان‌های اجرایی استان صورت گرفت / کشف ۱۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در ایلام

  • کد خبر : 9311
  • 22 اردیبهشت 1401 - 10:21
در راستای اقدام مشترک یگان‌های اجرایی استان صورت گرفت / کشف ۱۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سردار”دلاور القاصی مهر “در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت :با توجه به کمبود برخی کالاهای اساسی به تبع افزایش قیمت ناشی از اجرای طرح حذف ارز ترجیحی در سطح بازار ، مراتب با تشکیل تیم های نظارتی به صورت ویژه در دستور کار قرار […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار”دلاور القاصی مهر “در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت :با توجه به کمبود برخی کالاهای اساسی به تبع افزایش قیمت ناشی از اجرای طرح حذف ارز ترجیحی در سطح بازار ، مراتب با تشکیل تیم های نظارتی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

 

وی افزود :در پی رصد وضعیت تهیه و توزیع روغن در سطح استان با اقدامات پلیسی مشخص شد یکی از واحدهای توزیع روغن با سوء استفاده از وضعیت کمبود روغن اقدام به احتکار ۱۵ تن روغن خوراکی کرده بود.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با هماهنگی  های بعمل آمده  و با حضور بازرسان صمت، سپاه استان، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و فرمانداری شهرستان ایلام این انبار شناسایی و بالغ بر ۱۵ تن روغن مایع به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال از آن کشف و ضبط شد.

 

وی خاطرنشان کرد :به لحاظ  اهمیت موضوع  و با کسب دستور مقام قضایی  روغن خوراکی با توجه به نیاز بازار در بین عاملان  مجاز در سطح استان و شهرستان ها توزیع شد.

 

این مقام انتظامی بیان کرد :پلیس استان در راستای جلوگیری از نابسامانی بازار کالا های اساسی با همکاری سایر سازمان ها با نهایت توان در صف مبارزه با اخلالگران اقتصادی قرار دارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9311
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.