1

دستگیری عاملان حریق عمدی خودرو سنگین در سیروان

  • کد خبر : 9308
  • 21 اردیبهشت 1401 - 16:28
دستگیری عاملان حریق عمدی خودرو سنگین در سیروان

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ هــادی گنـدمی  با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی یک دستگاه کامیون دریکی از روستاهای شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.   وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی ابعاد مختلف قضیه دریافتند، […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ هــادی گنـدمی  با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی یک دستگاه کامیون دریکی از روستاهای شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی ابعاد مختلف قضیه دریافتند، یک دستگاه کامیون که در کنار خیایان پارک بوده به علت نامعلومی دچار توسط اشخاصی ناشناس دچار حریق عمدی شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با اشاره به عمدی بودن حریق برابر اعلام شواهد و مستندات و ادله جمع آوری شده توسط پلیس، گفت: با دریافت این اطلاعات موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات از مالک خودرو و بررسی های میدانی دو متهم به آتش سوزی عمدی در این پرونده شناسایی شدند.

 

سرهنگ گنــدمــی، اظهار کرد:  متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شده که باصورت قرار لازم روانه زندان مرکزی ایلام شدند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.