1

دستگیری سارق حرفه ای احشام در مهران

  • کد خبر : 9253
  • 17 اردیبهشت 1401 - 13:32
دستگیری سارق حرفه ای احشام در مهران

به گزارش حادثه ایلام; “سرهنگ سروش اصل مرز “در تشریح این خبراظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در این شهرستان دستگیری سارق در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود:با تحقیقات فنی و بررسی های دقیق ماموران، منجر به شناسایی یک نفر سارق به […]

به گزارش حادثه ایلام; “سرهنگ سروش اصل مرز “در تشریح این خبراظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در این شهرستان دستگیری سارق در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود:با تحقیقات فنی و بررسی های دقیق ماموران، منجر به شناسایی یک نفر سارق به هویت معلوم شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات نامحسوس و شناسایی محل اختفای متهم در یک عملیات از پیش طراحی شده و دقیق با هماهنگی مقام قضایی متهم را در مخفیگاه خود دستگیرکردند.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی از متهم، در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شده و با ارائه مدارک و مستندات مستدل به ناچار به  ۶ فقره سرقت احشام در شهرستان مهران اعتراف نمود.

 

وی بیان کرد: در این خصوص ضمن تشکیل پرونده و معرفی سارق به دستگاه قضایی، یک دستگاه خودروی ۴۰۵  نیز توقیف و روانه پارکینگ شد  .

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است گفت: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و باید در راستای عمل به امر به ‌معروف و نهی از منکر هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.