0

کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر در آبدانان

  • کد خبر : 9235
  • 16 اردیبهشت 1401 - 8:51
کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر در آبدانان

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی “در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: در راستای ارتقای طرح امنیت اجتماعی و در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت چند نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و اجابت مطالبه به حق شهروندان عزیز، ، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی “در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: در راستای ارتقای طرح امنیت اجتماعی و در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت چند نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و اجابت مطالبه به حق شهروندان عزیز، ، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان قرار گرفت.

 

وی افزود :ماموران انتظامی با همکاری و مشارکت سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات پلیسی موفق شدند ۳نفر از عاملان اصلی فروش موادمخدر را  در دو  عملیات موفق، ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

 

جانشین انتظامی استان با بیان اینکه از متهمان مقدار ۳کیلو و پانصد گرم مواد مخدرکشف شده، گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش جامعه همواره خط قرمز پلیس و دستگاه اطلاعاتی بوده و از شهروندان می خواهیم  در صورت مشاهده فعالیت افراد در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهر، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.