4

دستگیری سارقان سیم وکابل برق در ایلام

  • کد خبر : 9203
  • 14 اردیبهشت 1401 - 14:15
دستگیری سارقان سیم وکابل برق در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در تشریح این خبراظهار داشت: در پی وقوع سرقت چند فقره سیم و کابل برق در سطح شهر ایلام ، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در تشریح این خبراظهار داشت: در پی وقوع سرقت چند فقره سیم و کابل برق در سطح شهر ایلام ، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت .

 

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۲ این شهرستان پس از تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی به یک نفر مظنون که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم وکابل برق از نقاط مختلف سطح شهر با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف که دیگر همدست متهم نیز در یک عملیات دیگردستگیر شد .

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس تقدیر و تاکید کرد ؛ موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان ها با پلیس است.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.