0

غلظت گرد و غبار در ایلام ۱۵ برابر حد مجاز است

  • کد خبر : 9175
  • 12 اردیبهشت 1401 - 13:58
غلظت گرد و غبار در ایلام ۱۵ برابر حد مجاز است

به گزارش حادثه ایلام; مجید بیگلریان؛ مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام اظهار داشت:غلظت آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار باعث کاهش افت کیفی و دید افقی هوا شده و هم اکنون میزان غلظت در مرکز استان ۱۵ برابر حد مجاز است.   وی افزود: هم اکنون میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان […]

به گزارش حادثه ایلام; مجید بیگلریان؛ مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام اظهار داشت:غلظت آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار باعث کاهش افت کیفی و دید افقی هوا شده و هم اکنون میزان غلظت در مرکز استان ۱۵ برابر حد مجاز است.

 

وی افزود: هم اکنون میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان مهران با ۲ هزار و ۷۸۷ میکرو گرم بر متر مکعب و روند کاهشی ۱۸ برابر حد مجاز است.

 

بیگلریان گفت: وضعیت غبار در ایلام با ۲ هزار و  ۳۳۵ میکرو گرم بر متر مکعب و افزایشی ۱۵ برابر حد مجاز اعلام شد.

 

وی افزود: میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان ایوان ۲ هزار و ۵۳۴ میکرو گرم بر متر مکعب و با روند افزایشی ۱۶ برابر حد مجاز می‌باشد.

 

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام بیان کرد: غلظت ریزگردها در شهرستان چوار ۲ هزار و ۲۰۴ میکروگرم بر متر مکعب و ۱۴ برابر حد مجاز و دهلران نیز با یک هزار و ۳۰۱ میکروگرم بر متر مکعب و هشت برابر حد مجاز است.

 

وی افزود:میزان غلظت الودگی هوا در شهرستان‌های چرداول با ۳۶۸ میکرو گرم بر متر مکعب و ۲ برابر حد مجاز و دره‌شهر با ۱۸۶ میکروگرم بر متر مکعب است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.