1

‍ حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مایه افتخار ملت ایران بود

  • کد خبر : 9095
  • 09 اردیبهشت 1401 - 13:00
‍ حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مایه افتخار ملت ایران بود

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” با حضور در راهپیمایی روز قدس و با اشاره به حضور پرشور مردم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نوید بخش آزادی فلسطین است و ملت ایران با حضور افتخار آفرینشان و انجام وظیفه همه […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” با حضور در راهپیمایی روز قدس و با اشاره به حضور پرشور مردم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام اظهار داشت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نوید بخش آزادی فلسطین است و ملت ایران با حضور افتخار آفرینشان و انجام وظیفه همه عوامل مسول؛راهپیمایی روز قدس با نظم و امنیت مثال زدنی برگزار شد.

 

وی افزود : همه اقشار جامعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس  وحدت مثال‌زدنی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

 

فرمانده انتظامی استان  ایلام  تصریح کرد: دفاع از آرمان‌های فلسطین در حقیقت ضامن وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر استکبار و صهیونیسم است.

 

وی بیان کرد :فرمان امام خمینی (ره) جهانی شد و این فرمان لرزه به تن رژیم صهیونیستی انداخت و زمینه‌ساز نابودی این رژیم شد؛ این فرمان امید در دل فرزندان جبهه مقاومت ایجاد کرد و آنان پرچم مبارزه با این رژیم جعلی را به دست گرفتند.

 

سردار القاصی مهر خاطرنشان کرد: موضوع شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی و در پی آن عقب‌نشینی دولت‌های عربی و سازش آن‌ها با این رژیم تغییر پیدا کرده و جبهه مقاومت به فرمان امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد و پرچم پیروزی را به دست گرفت؛ اگر امروز از جبهه مقاومت صحبت به میان می‌آید یاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در دل‌ها زنده می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.