4

توده بارشی ایلام را در بر می گیرد

  • کد خبر : 9120
  • 09 اردیبهشت 1401 - 16:09
توده بارشی ایلام را در بر می گیرد

به گزارش حادثه ایلام; ساسان رستمی کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام اظهار داشت: از امروز تا اوایل روز دوشنبه هوای استان ایلام تحت نفوذ ۲ سامانه ناپایدار جوی قرار می گیرد.   وی توضیح داد: سیستم اول از بعدازظهر امروز فعالیت خود را همراه با وزش باد شدید، رگبار، رعد و برق های بهاری و […]

به گزارش حادثه ایلام; ساسان رستمی کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام اظهار داشت: از امروز تا اوایل روز دوشنبه هوای استان ایلام تحت نفوذ ۲ سامانه ناپایدار جوی قرار می گیرد.

 

وی توضیح داد: سیستم اول از بعدازظهر امروز فعالیت خود را همراه با وزش باد شدید، رگبار، رعد و برق های بهاری و گرد و غبار رقیق آغاز می کند که تا ساعاتی از روز شنبه این سیستم فعال است.

 

رستمی اضافه کرد: سیستم دوم نیز از روز یکشنبه تا اوایل روز دوشنبه خواهد بود که وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق همراه با این سامانه است و به علت وجود باد در منطقه احتمال شکل گیری توده گرد و غبار و نفوذ آن در اواخر روز یکشنبه وجود دارد.

 

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه سیستم های بارشی فوق زودگذر بهاره هستند احتمال تقویت نقطه ای و متناوب آنها در نقاط مختلف استان دور از ذهن نیست.

 

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.