2

خروج زمینی از مرز بدون روادید ممنوع است/اهتمام ویژه برای مقابله جدی تر در مقابله با قاچاق درمرز

  • کد خبر : 9086
  • 08 اردیبهشت 1401 - 10:04
خروج زمینی از مرز بدون روادید ممنوع است/اهتمام ویژه برای مقابله جدی تر در مقابله با قاچاق درمرز

به گزارش حادثه ایلام; سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره، بیان داشت: الحمدالله هم اکنون امنیت مثال زدنی و مطلوبی در مرزهای کشور برقرار است و این امنیت مرهون رشادت مرزبانان غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.   وی […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره، بیان داشت: الحمدالله هم اکنون امنیت مثال زدنی و مطلوبی در مرزهای کشور برقرار است و این امنیت مرهون رشادت مرزبانان غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی اضافه کرد: امسال پلیس برنامه های ویژه ای برای تقویت یگان‌های مرزی دارد و قصد داریم تا برای رفاه حال مردم و افزایش امنیت مرز نیروهای بیشتری را در گیت‌های پایانه مرزی مستقر کنیم.

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه هم اکنون خروج از کشور نیازمند صدور روادید از سوی کشور مقابل است، تصریح کرد: کشور عراق از پذیرش زائرانی که روادید مربوطه را نداشته باشند خودداری می‌کند.

 

سردار حاجیان در بخش دیگری از سخنان خود از اهتمام ویژه پلیس در برخورد جدی با قاچاق کالا در مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد و اظهار داشت :در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال فرمانده کل انتظامی کشور تدابیر ویژه‌ای را برای برخورد جدی‌تر در مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا اندیشیده است.

 

وی با تاکید بر نقش سایر دستگاه‌های مرتبط و ذیربط در تامین امنیت مرز در خصوص گمرک گفت: از اداره گمرکات می‌خواهیم تا همکاری لازم را در خصوص استقرار پلیس گمرک در مرز داشته باشند تا پلیس نیز بتوانند در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا در مرز به صورت جدی در مقابله کند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=9086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.