3

دستگیری متهم تحت تعقیب در ایلام

  • کد خبر : 8993
  • 01 اردیبهشت 1401 - 22:04
دستگیری متهم تحت تعقیب در ایلام

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ” قدرت حیدری زاد “در تشریح این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر حضور یکی از مخلان نظم و امنیت تحت تعقیب در یکی از روستاهای بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام ، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران انتظامی بخش سیوان قرار گرفت.   وی افزود : با توجه به […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ” قدرت حیدری زاد “در تشریح این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر حضور یکی از مخلان نظم و امنیت تحت تعقیب در یکی از روستاهای بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام ، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران انتظامی بخش سیوان قرار گرفت.

 

وی افزود : با توجه به حساسیت موضوع ، ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک اقدام غافلگیرانه ، دستگیر کنند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد : در بازرسی پلیس از مخفیگاه متهم ، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز بهمراه ۶۰ عدد فشنگ کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ضمن تقدیر از همکاری شهروندان وحمایت دستگاه قضائی از پلیس ، خاطرنشان کرد : اخلال در نظم وامنیت عمومی ، مزاحمت برای شهروندان و .. از جمله سوابق این متهم می باشد .

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.