3

دستگیری عامل چاقوکشی در دره شهر

  • کد خبر : 8952
  • 29 فروردین 1401 - 22:31
دستگیری عامل چاقوکشی در دره شهر

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “کرم حسنی” اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در روستای چمژاب شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .   وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد متهم با همکاری […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “کرم حسنی” اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در روستای چمژاب شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

 

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد متهم با همکاری یکی از بستگان با ضربات چاقو یکی از اهالی روستا را مجروح و از محل متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با بیان اینکه مصدوم حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی ضارب و هم دست وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

وی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی پلیس، متهم علت و انگیزه خود را اختلافات ملکی اعلام و در ادامه، پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ حسنی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد .

 

 

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.