3

شناسایی عامل کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی از شهروند آبدانانی

  • کد خبر : 8949
  • 28 فروردین 1401 - 21:57
شناسایی عامل کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی از شهروند آبدانانی

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “سیدمختار باویر” در تشریح این خبر گفت: در پی وصول دو فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری اینترنتی تحت عنوان فروش ادوات کشاورزی در فضای مجازی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان آبدانان قرار گرفت.   وی اضافه کرد: شکات پرونده اظهار داشتند که مدتی پیش به دنبال […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “سیدمختار باویر” در تشریح این خبر گفت: در پی وصول دو فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری اینترنتی تحت عنوان فروش ادوات کشاورزی در فضای مجازی ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان آبدانان قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: شکات پرونده اظهار داشتند که مدتی پیش به دنبال خرید ادوات کشاورزی در فضای مجازی بوده که در این رابطه جهت سفارش محصول، مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به حساب متهم واریز که پس از انتقال وجه جوابی از طرف فروشنده دریافت نکرده اند.

 

سرهنگ باویر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا آبدانان با اقدامات پلیسی و تخصصی موفق به شناسایی متهم در یکی از استان‌های مرکزی کشور شدند که با اقدام سریع پلیس فتا مبلغ کلاهبرداری شده در حساب متهم مسدود و با هماهنگی قضایی به حساب شاکات عودت داده شد.

 

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به حضور کلاهبرداران در فضای مجازی، شهروندان دقت کافی را در انجام خریدهای اینترنتی داشته باشند و سعی نمایند حتی‌المقدور خریدهای با مبالغ بالا را بصورت حضوری انجام دهند و قبل از اطمینان از صحت معاملات، از واریز بیعانه خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=8949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.